Je ontvangt vanuit Klarna een e-mail met daarin jouw factuur en betalingskenmerk. Je factuur wordt per mail verstuurd binnen drie dagen nadat jouw bestelling is verstuurd. Ben je het mailtje kwijt of heb je deze niet ontvangen? Laat dit dan even weten via de mail, chat, DM of Facebook Messenger. Je kunt hiervoor ook terecht bij de klantenservice of App van Klarna.
Wanneer jij je gehele bestelling retourneert is het niet nodig om jouw Klarna factuur te voldoen.
Mocht je een gedeelte van je bestelling retour sturen, adviseren wij om deze items retour aan te melden via de Klarna App en de behouden Musthaves alvast te voldoen. Vervolgens zullen wij ervoor zorgen dat de geretourneerde items z.s.m. binnen 7 werkdagen na ontvangst worden gecrediteerd op jouw Klarna factuur. Houd wel altijd zelf even goed jouw retourzending in de gaten.
In drukke tijden kan het gebeuren dat jouw retourpakketje wat langer onderweg is. Wanneer wij de door jou geretourneerde Musthaves hebben ontvangen, ontvang jij hiervan een automatische retourbevestiging per mail, vervolgens worden deze binnen 7 werkdagen verwerkt.
Hierdoor kan het voorkomen dat Klarna hier nog niet van op de hoogte is en jou een herinnering stuurt om extra herinneringskosten te voorkomen. Wij willen je dan ook adviseren het openstaande bedrag van de items welke je hebt behouden alvast te voldoen. Dit kun je doen door de retour gestuurde items retour aan te melden in de Klarna App. Vervolgens zullen wij ervoor zorgen dat de geretourneerde items z.s.m. (max 7 werkdagen) na ontvangst worden gecrediteerd op jouw Klarna factuur.
Aangezien de gehele betaling via Klarna gaat, willen wij je adviseren om contact op te nemen met de klantenservice van Klarna via 020 808 28 52 óf [email protected]. Mochten wij nog iets voor je kunnen betekenen vernemen wij dit uiteraard graag!
Je kunt de kortings-/tegoedcode of giftcard op de volgende manier gebruiken: wanneer je jouw gewenste Musthave(s) in de winkelwagen hebt toegevoegd, ga je naar jouw winkelwagen. Onder de items (naast de betaalmogelijkheden) zie je het volgende weergegeven; Kortingscode gebruiken. Wanneer je hierop klikt komt er een balkje tevoorschijn waar jij de code kunt invullen ♫♪ Vergeet hierbij niet om op toepassen te klikken! ;-) Happy Shopping! ♫♪
Mocht jij een Fashioncheque willen verzilveren, kun je deze tijdens de volgende stap (betaling) invoeren.
Kan gebeuren, geen zorgen! Stuur even een mailtje naar [email protected] met vermelding van jouw tegoedcode en ordernummer. Wij zullen er indien mogelijk, voor zorgen dat jouw tegoedcode alsnog wordt verrekend met jouw recent geplaatste bestelling (binnen 24 uur na bestellen).
Bij Fashion Musthaves kun je op de volgende manieren betalen:
Deze betaalmethode is alleen mogelijk voor bestellingen binnen Nederland. Bij deze betaalmethode kan je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met jouw eigen bank. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving op basis van specifieke beveiligingsmethodes van jouw eigen bank. Als je telebankiert, kan je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden.
Met de digitale acceptgiro kan je jouw online bestelling betalen via Klarna.
Klarna voert voor Fashion Musthaves het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaalverzoek van Klarna per e-mail ontvangt om de gekochte producten te betalen.
Ter goedkeuring van jouw verzoek achteraf te betalen voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot achteraf betalen niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.
(Visa, MasterCard en Maestro) Je kunt jouw creditcardgegevens via onze beveiligde SSL-procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met jouw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.
Deze betaalmethode is speciaal geschikt voor bestellingen vanuit België en vergelijkbaar met het iDeal-betaalsysteem in Nederland. Al jouw betalingen worden verwerkt via de betaalpagina van jouw online bank. Zo kun je ook via het betaalscherm van jouw eigen bank de benodigde gegevens invoeren.
Kortingscodes of tegoedcodes kun je invullen wanneer jij de items in jouw winkelwagen bekijkt bij de hangtag ‘Kortingscode gebruiken’. Vervolgens kan je hier jouw kortingscode/tegoedcode invullen welke direct op jouw bestelling zal worden toegepast. Onze codes zijn altijd eenmalig te gebruiken en geldig voor een beperkte periode. Deze periode wordt altijd aangegeven in de mail waar ook de code in vermeld staat.
Met PayPal kan je veilig en snel online betalen of betalingen ontvangen via jouw eigen bankrekening of creditcard. Bij een betaling via PayPal komen verzendbare producten in aanmerking voor PayPal Aankoopbescherming en is de koper beschermd wanneer bijvoorbeeld het product niet wordt ontvangen.
Meer informatie over de PayPal Aankoopbescherming.
Als je een Fashioncheque hebt, kun je deze gebruiken in onze webshop. Voer hiervoor de 19-cijferige van jouw Fashioncheque in het desbetreffende vak van het betaalmenu in (stap 2). Indien het saldo van jouw fashioncheque niet voldoende is om de hele bestelling te kunnen betalen, dan kun je het resterende deel op een andere manier betalen. Indien je meer tegoed heb op je fashioncheque dan de waarde van je bestelling, dan blijft het resterende bedrag als vanzelfsprekend op je fashioncheque staan.
Let op! Het is niet mogelijk om voor de optie ‘Klarna’ (afterpay) te kiezen wanneer jij een Fashioncheque gebruikt. Er kan een bedrag van maximaal €50,- gebruikt worden per bestelling.
Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen, voert Klarna een gegevenscontrole uit. Hierbij kunnen er verschillende foutmeldingen optreden:
Error code 1103: Je kredietlimiet is overschreden.
Error code 2102 & 2103: Klarna kan op dit moment je bestelling niet goedkeuren. Dit kan o.a. te maken hebben met een andere factuur welke nog open staat bij Klarna.
Error code 2202, 2203 & 2204: Je persoonsgegevens kunnen niet geverifieerd worden door Klarna, controleer deze nog een keer.
Error code 2205 & 2206: Je dient 18 jaar of ouder te zijn om middels Klarna je bestelling te plaatsen.
In dit geval adviseren wij om voor een andere betaalmethode te kiezen om er zeker van te zijn dat je jouw gewenste Musthaves niet misloopt!
Mocht je meer informatie willen ontvangen betreft de afkeuring van jouw factuur, dan willen wij je adviseren om contact op te nemen met Klarna zodat zij jou verder kunnen helpen.
Je kunt Klarna bereiken via https://www.klarna.com/nl/klantenservice.
Nadat we jouw bestelling hebben verstuur, ontvang je binnen 3 dagen jouw Klarna factuur. De factuur is verstuurd vanuit Klarna. Mocht je het mailtje niet meer terug kunnen vinden, kijk dan even in je spambox. Mocht de factuur daar niet in te vinden zijn, willen wij je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice, onze klantenservice zal er voor zorgen dat de factuur nogmaals verzonden wordt. Je kunt jouw factuur ook terugvinden in de Klarna App.
Wanneer je een Deal hebt besteld is het uiteraard mogelijk om één item uit de Deal retour te sturen. Let er hierbij wel op dat de Deal prijs dan zal komen te vervallen, je betaalt dan de originele prijs voor het behouden item.